Tuesday, February 24, 2009

Panduan Asas HTML



Didalam proses membina laman web, secara sedar atau tidak sedar, anda sebenarnya sedang ‘bekerjasama’ dengan satu bahasa pengaturcaraan yang dikenali sebagai HTML. Laman web ini wujud dengan adanya HTML. Baiklah, mungkin anda tertanya-tanya bagaimana menggunakan HTML ini? Apa itu HTML? Apa itu tag dan sebagainya. Kini anda tidak perlu risau lagi kerana segala persoalan tersebut akan dijawab dengan terhasilnya ebookPanduan Asas HTML”...


Mungkin ada yang tertanya, mengapa perlu belajar HTML ini sedangkan sekarang terdapat banyak perisian yang mudah untuk membina laman web tanpa mengetahui HTML ini. Jawapannya mudah sahaja, dengan mengetahui ASAS, anda akan faham apa yang anda lakukan. Adalah satu perkara yang pelik sekiranya anda menghasilkan sesuatu tetapi anda tidak tahu apa yang anda lakukan. Anda boleh mengikuti panduan didalam ebook ini dengan mudah langkah demi langkah kerana panduan ini disusun khas mengikut keperluan anda agar anda dapat memahami konsep dan teknik menulis kod HTML dengan lebih cepat.


Saranan saya anda dapatkan ebook ini untuk memudahkan urusan pengurusan laman web anda. Klik disini untuk mendapatkannya.

0 comments:

Post a Comment